تقدیم بتو
کلبه باران

dvd gps 206

امشب تمام احساس درونم راکه یکسره اشتیاق است و شوق

به توی نازنین تقدیم می‌کنم لحظه لحظه‌های دلتنگی‌ام را

که وسعتی داردبه اندازه یک دل درد کشیده عاشق دل خسته 

به تو تقدیم می‌کنم

و انتظار را که در چشمان خیس و همیشه ابری‌‌ام می‌بینی

و آرزوهای دست نیافته هامو که با دیدن تو فراموشش کردم

به تو تقدیم می‌کنم

و عشق راکه در هر تپش‌ قلب خسته‌ام با تو ابراز می‌دارم

ونجواهای شبانه ام که مملو از مهروصفای درونی ایست

به تو تقدیم می‌کنم

این است هدیه‌های من به تو،و می‌دانم تو با خورشید مهربانیت

از آن‌ها محافظت می‌کنی شبانگاهان به آسمان می‌روم

و یک دامن ستاره می‌چینم ا آن گاه که می‌آیی

بر پای رؤیای با تو بودن مشت مشت نثار نمایم

و با تو به سرزمین پاکی‌هانهایت ایمان به عشق

آن جا که فرشته‌ها راه ندارندآن جا که غم زیباست

و اشک قیمت داردسفر نمایم و در هر صبحگاه زیبایی هر سفر را

در قطره شبنمی روی گلبرگی جای بگذارم ، آن قطرات شبنم را

وبه تو تقدیم میکنم



نوشته شده در 15 / 3برچسب:,ساعت توسط ابری| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت